ZOBACZ NAJNOWSZE PROJEKTY
BEHANCE.NET/LESNIEWICZ

GRZEGORZ

Grafik freelancer zamieszkujący stolicę Wielkopolski, dla znajomych Lesiu. Student architektury wnętrz, który podczas swojej epopei edukacyjnej postanowił zwrócić się w stronę projektowania 2D. Po dość krótkim czasie uświadomił sobie, iż nie ma nic lepszego jak utrzymywanie się z tego co daję mu ogromną satysfakcję oraz motywację w życiu. Notorycznie cierpi na brak wolnego czasu. Znajomi mawiają, że wyśpi się w innym życiu. Ogromną uwagę przykłada do szczegółów oraz perfekcyjnego wykonania (pixel perfect).

JAK PROJEKTUJE?

Każdy proces twórczy składa się z dwóch, dopełniających się wzajemnie, etapów. Najważnejszym czynnikiem, determinującym kształt każdego z nich, jest obustronne partnerstwo oraz zrozumienie potrzeb drugiej strony. Analiza mająca na celu zrozumienie odbiorcy, charakteryzuje się niekonwecjonalnym myśleniem o marce, które prowadzi do budowania jej odbrębnego, a zarazem unikatowego świata. Projektowanie, którego celem jest urzeczywistnienie wypracowanego wcześniej świata marki. Równie ważna, co estetyka, jest efektywność końcowego przekazu. Intuicyjna funkcjonalność to główna idea podczas projektowania, nie tylko graficznego.

CO KOMUNIKUJE?

Projektowanie graficzne traktuję jako narzędzie komunikowania z otaczającą rzeczywistością, którego głównym założeniem jest harmonijne uporządkowanie potrzeb funkcjonalnych. Moim celem jest ustanowienie dialogu marki z otoczeniem poprzez szerokie postrzeganie problemu projektowego. Ważnym aspektem jest dla mnie dostrzeganie rzeczy z pozoru niewidocznych. Jest to złożony oraz konstruktywny proces prowadzący do wypracowania skutecznych rozwiązań poprzez unifikację działań.

Doskonale zdaję sobię sprawę, iż komunikacja marki, na wszystkich jej płaszczyznach, powinna przede wszystkim angażować emocjonalnie odbiorcę. Nowe zadania wyzwalają we mnie potok kreatywnego oraz twórczego myślenia. Gdy w końcu upragniona idea zrodzi się w moim umyśle, jestem całkowicie w niej zanurzony.

Zajmuję się głównie projektami komercyjnymi, lecz aby zachować równowagę chetnię podejmuję się niezależnych wyzwań projektowych pochodzących z poza mainstreamowego źdródła. Jedynie poprzez zmianę możemy rozwijać naszą wiedzę.